RMA - Retouren

Beste klant


Als particulier kunt u altijd om welke reden dan ook uw artikel terug sturen. U dient dit wel binnen 14 dagen na levering bij ons aan te melden via de retourmeldingen-pagina.

Van zodra wij uw opgave ontvangen, zullen wij met u contact opnemen voor de verdere correcte afhandeling van uw retour.

Als er geen afwijkende factuurafspraken met u zijn gemaakt, ontvangt u na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen uw creditnota. 

De kosten van het terugsturen van de producten zijn voor de afnemer.

Let op: De artikelen moeten ongebruikt en in originele, onbeschadigde verpakking ontvangen worden!


Garantie

De eindgebruiker geniet een garantie van 2 jaar na aankoopdatum tenzij voor defecten ten gevolge van slijtage en verkeerd gebruik. 

De garantie wordt beperkt tot 6 maanden voor oplaadbare batterijen. ACROPAQ geeft geen garantie op verbruiksartikelen!

Gelieve het formulier 'Retourneren' onder de rubriek 'klantenservice' in te vullen.

Van zodra wij uw opgave ontvangen, zullen wij met u contact opnemen voor de verdere correcte afhandeling van uw retour.


Let op:

De probleemomschrijving moet gedetailleerd zijn. De vermelding "Machine functioneert niet" is onvoldoende voor onze technische dienst.

Controleer uw email adres op juistheid vooraleer u op "verzenden" klikt.

Gelieve 1 RMA aanvraag in te dienen per defect product.


RMA voorwaarden ACROPAQ:

Alle retouraanvragen dienen uitsluitend via de RMA-pagina te gebeuren (niet per email, noch per fax, noch per telefoon).

Teruggestuurde goederen (in het geval van DOA of defect onder garantie) zonder aankoopbewijs kunnen niet behandeld worden.

Teruggestuurde goederen zonder RMA-nummer kunnen niet behandeld worden.

Teruggestuurde goederen dienen vergezeld te zijn van een kopij van de RMA-bevestigingsmail (RMA n°)

Een aanvraag met een onvoldoende omschrijving kan niet worden verwerkt.


Werkwijze naargelang het defect:

1. In geval van DOA (defect bij levering):

ACROPAQ zorgt voor de afhaling van het product en beslist of het zal worden gerepareerd, omgeruild of gecrediteerd. Alle transportkosten zijn ten laste van ACROPAQ.


2. In geval van defect onder garantie:

De klant dient het defect product naar ACROPAQ te versturen. ACROPAQ beslist of het product zal worden hersteld, omgeruild of gecrediteerd. De transportkosten voor het eventueel terugsturen naar de klant zijn ten laste van ACROPAQ. Wanneer het probleem veroorzaakt is door een niet conform gebruik, vervallen de garantievoorwaarden ( zie punt 3: herstellingen)


3. In geval van defect buiten garantie (herstelling):

Vraag een bestek aan bij ACROPAQ alvorens de goederen te versturen. De bestekkosten bedragen 25.00 EUR ex btw, en worden niet aangerekend wanneer de klant het product laat herstellen. Alle transportkosten zijn te laste van de klant.